Let dream reach to star. Follow | Dashboard
CupCakeLicious

DiaryTheOwnerLoveeCredits



Cute Owner

Nur Alya Irdina
25 September
I'm proud to be Islam


Your Wishlist

YOUR OWN SHOUTBOX CODE


Sekolah..sekolah
Wednesday, 1 February 2012 | 0 comments
Assalammualaikum,
warggghhh!!!bestnya hari ni aku tak pergi sekolah sebab aku kena penyakit sakit mata....anything..aku post dekat blog ni pun sebab  nak tulis sesuatu yang penting bagi aku (mungkin bagi korang tak :) ) malam semalam...emak aku cakap bila dah pindah rumah baru dekat presint 15 dan selepas aku masuk sekolah menengah  (aku sebenarnya duduk dekat presint 11,Putrajaya dan aku ni aku anak bongsu) ...emak aku nak aku,abang aku dan kakak aku masuk sekolah SMK8(1)!!!aku mula membantah sebab aku nak sekali sekolah dengan kawan2 aku yang lain bila dah masuk sekolah menengah yang lain aku takut mereka semua tak nak kawan dengan aku....tapi emak aku cakap dekat sekolah menengah 8(1) boleh belajar bahasa jepun,arab,perancis (betul ke aku eja ni :p )  dan macam-macam bahasa lagi...aku pun stuju lah!!!sebab aku nak belajar bahasa jepun dan bila je habis sekolah menengah aku nak pergi masuk universiti dekat Jepun..walaupun aku tahu negara jepun sosial dia teruk tapi aku tetap nak pergi negara anime tu :) ....selepas dengar emak aku cakap fasal sekolah tu.....aku tak kisah sekolah sama sekali dengan kawan ke tak...sebab kawan bukan tolong kita bila kita dah besar tapi ilmu yang membatu kita  (eceh...berceramah lah pulak :3 ) ...apa2 pun sekarang ni aku memang tak sabar-sabar nak masuk sekolah menengah :) .....
*korang doakan aku dapat masuk sekolah menengah 8(1) ye?*doakan aku dapat 5A jugak :)
*tapi aku tak pasti lagi nak masuk sekolah 8(1) ke tak... :(

bye,
Alya Irdina

Older Post | Newer Post