Let dream reach to star. Follow | Dashboard
CupCakeLicious

DiaryTheOwnerLoveeCredits



Cute Owner

Nur Alya Irdina
25 September
I'm proud to be Islam


Your Wishlist

YOUR OWN SHOUTBOX CODE


Sakit Perut (1)
Monday 9 January 2012 | 0 comments
assalamualaikum,
hye readers,
sakit hati betul dekat sekolah tadi >:(  Why? sebab masa kat sekolah tadi masa matematik aku sakit perut sangat2 >____< punyalah sakit sampai nak menulis pun tak boleh.....aku cuma dapat menahan jelah :) ....sampai waktu BI aku terlalu sakit perut....aku terus ajak Ainaa pergi ke tandas....dia terpasak menunggu aku selama 10 minit..sebab masa tu aku tengah buang air besar  ....tapi yang menyebabkan aku terhutang budi dengan dia sebab masa au tengah buat hajat dia tak pun merungut (baikkan dia)....akhirnya selepas membuat hajat aku terus lari masuk ke kelas..yerlah takut cikgu marah..dahlah lama aku buang hajat...masa masuk dalam kelas aku tengok semua budak tengah buat pembetulan daripada kerja sekolah semalam...fuhhh...selamat masa tu cikgu tak marah.... :)

Older Post | Newer Post