Let dream reach to star. Follow | Dashboard
CupCakeLicious

DiaryTheOwnerLoveeCredits



Cute Owner

Nur Alya Irdina
25 September
I'm proud to be Islam


Your Wishlist

YOUR OWN SHOUTBOX CODE


Hari Persekolahan 2012
Sunday, 8 January 2012 | 0 comments
assalamualaikum,
hye readers,
sejuknya malam tadi..kaki aku sikit lagi nak jadi kebas..yerlah apa taknya pasang aircond dan kipas....anything,aku bukan nk cerita fasal semalam..tapi fasal hari-hari persekolahan aku...aku kan dh putus kawan dengan faqihah.....so masa kat kelas aku duduk dengan shahirah..shahirah ni tak cakap banyak sangat..jadi,kami senyap jerlh.....bila takder cikgu dia buat kerja sekolah..aku ni jadi macam tunggullh..menyesal masa tu tak bawak buku cerita :( .....masa kat kelas mula-mula aku duduk tu memang panaslah sebab terkena pancaran matahari...jadi cikgu suruh tukar kelas lain iaitu kelas budak darjah 6 yg dulu......masa masuk kelas tu aku terus pergi tempat kakak aku yg dulu.....cikgu suruh budak pendek duduk kat depan ...so aku rasa berdebar-debar lh pulak sebab dulu kakak aku duduk dekat depan kelas (aku ni kan dikoterigarikan sebagai budak yang tinggi :p ) lepastu cikgu suruh budak lelaki masuk pulak..aku lega sesangat sebab maknanya aku tak kena tukar tempat dengan orang laen >____< .yg duduk sebelah kanan aku Ainaa dan yg duduk sebelah kiri aku Fatihah ..jadi aku duduk dekat antara mereka...dua-dua orang tu budak cerdik....nanti ,bila masa pelajaran senanglah aku mintak tunjuk ajar mereka ....tapi,masa belajar aku lebih suka belajar dengan ainaa ^_^ (fatihah pun okey jugak).
ok,tu jer masa hari pertama persekolahan aku..nanti kalau ada cerita lagi aku post..

*sori,kalau membosankan
Bye,

Alya Irdina

Older Post | Newer Post