Let dream reach to star. Follow | Dashboard
CupCakeLicious

DiaryTheOwnerLoveeCredits



Cute Owner

Nur Alya Irdina
25 September
I'm proud to be Islam


Your Wishlist

YOUR OWN SHOUTBOX CODE


Sakit Hati...... =)
Tuesday 6 December 2011 | 5 comments
hhhuuh.....sakit hati betul...dekat kawan2 aku dekat SKPP11(2)!!!
apa taknyer masa aku bersedih mereka tinggalkan aku tapi masa aku tengah jadie baik hatie (hek'eleh perasan) mereka mula nk dekat2 dengan aku.Kan BODOH ker tu!!!nie semua pasal tyrah n fatin.....dulu masa nk dekat2 bulan 7 .....aku ada kes ngan tyrah (pasal gadoh2).Masa tu si budak tyrah asyik nk dekat2 jer dengan faqihah (my bestfriends tapi sekarang x dah :( ) Si Faqihah nie pulak pi layan dier dan tinggalkan aku macam gitu jer :'( .Lepastu semenjak tulh faqihah mula jadie geng tyrah dan tinggalkan aku macam gitu jer....dulu dier memang anti dengan tyrah and the gang (sebab tyrah suka main2 ngan laki2)dulu dier memang x suka dengan lelaki ..... yg peliknyer..biler dier tengah gembira dier pergi dekat tyrah and gang tapi bila dier bersedih dier pergi dekat aku..tyrah and gang pulak x layan dier...tapi selamat tyrah dh pindah..... ALHAMDULILLAH ...tapi si faqihah semakin rapat dengan FARAH and FATIN!!!!! (tapi sebenarnyer faqihah,farah n fatin benci jugak tyrah tapi disebabkan lelaki suka rapat dengan tyrah mereka pon dekat2lh dengan tyrah ) tapi tyrah tu kadang2 dengan aku boleh jadie baik tapi kadang2 pulak boleh jadi kurang ajar...aku rasa nk sangat pindh darie sekolah tu....AKU BENCI MEREKA SEMUA!!!!!!!!!..... sebab mereka x tahu erti sahabat.....

p/s : athirah,farah,fatin and faqihah kalau korang jumpa blog aku and bacer semua nie ...akulh orang pertama yg paling gembira...biar korang tahu bertapa sakitnyer hati aku dekat korang..!!!!Biarlah korang nk komen buruk2 pon dekat aku tapi aku akan balas balik....ADA FAHAM... =D (athirah,farah,fatin and faqihah lepas kowrang bacer semua nie jangan lupa join blog aku yer ....sebab aku penat2 tulis pasal korang..)

(satu lagi aku x sabar2 nk ucapkan selamat tinggal dekat sekolah tu)
(dulu faqihah x suka dekat dengan lelaki ....tulh dier benci tyrah yg suka dekat2 dengan lelaki tapi sekarang dh lain dier menjadi semakin gedik and suka dekat dengan lelaki)

Aku marah macam maner pon..ader ker orang nk bacer?tapi x per aku just nk luahkn perasaan yg telah terpendam sekian lama...uhuk..uhuk..uhuk....

Older Post | Newer Post