Let dream reach to star. Follow | Dashboard
CupCakeLicious

DiaryTheOwnerLoveeCredits



Cute Owner

Nur Alya Irdina
25 September
I'm proud to be Islam


Your Wishlist

YOUR OWN SHOUTBOX CODE


Sunday, 18 December 2011 | 0 comments
hye readers,
hari nie aku nak cerita fasal semalam ....semalam aku pergi ke rumah kawan kakak aku..... sebab dia ajak kakak aku tengok anak arnab yang baru lahir.... jadi aku dan dua orang saudara aku cuma ikut je kakak aku....masa dah sampai dekat rumah kawan kakak aku (tak boleh beritahu nama dia....sebab nanti dia mungkin marah =) ) dia ajak pergi belakang rumah...masa dah sampai belakang rumah dia.... kakak aku,aku dan saudara nampak ada sangkar arnab...dalam sangkar tu ada seekor arnab besar dan empat ekor anak dia...comel sangat ^_^ . Kawan kakak aku  ambil seekor arnab bagi kakak aku pegang lepastu dia ambil seekor lagi arnab bagi aku pegang...comel sangat arnab tu!!!!warna bulu arnab tu putih....mata dia warna merah...dua orang saudara aku takut nak pegang...tapi saudara aku yag bernama fatin,dia sanggup pegang arnab tu untuk tangkap gambar...hahhahaha..pukul 7:10 baru kami balik.... (teruk betul nak dekat Maghrib baru nak balik) .

*nak tak tengok gambar...tapi kena tengok ke bawahlah... =D

       alaaa..cutenya.. ^_^
         arnab ni kena mandi...cuba tengok dekat kaki dia dah kotor....
             my sister
             sakit mata arnab tu sebab kena cahaya kamera :p
                         alaaaa...cuba nak jilat tangan kakak aku


          saudara aku tak sanggup nak dekat-dekat dengan arnab tu.....

*sori tak letak gambar aku sebab malu... :3

ok,bye

Alya Irdina

Older Post | Newer Post