Let dream reach to star. Follow | Dashboard
CupCakeLicious

DiaryTheOwnerLoveeCredits



Cute Owner

Nur Alya Irdina
25 September
I'm proud to be Islam


Your Wishlist

YOUR OWN SHOUTBOX CODE


Wednesday 14 December 2011 | 0 comments
                                                     pedulikan gambar nie :p (comel kn??^_^)

Assalammualaikum
hye readers,sori,sebab dah lama tak tulis blog....aku sekarang happy sangat~~~sebab saudara aku yang paling rapat datang kat rumah aku~~~ dan satu lagi yang membuatkan aku rasa happy sangat sebab Ain Maisarah datang dekat Alamanda ahad nie~~~WOOOHH!!!aku gembira sangat..rasa tak sabar2 hari Ahad nie...
Hah,satu lagi aku terlupa nak beritau sesuatu,ahad lepas aku and my cousin main bowling kat SuperMall,Ampang ....best sangat!!!mula2 tu pakcik saudara aku yang ajak....Aku main satu tempat tu je dengan saudara2 and abang2 aku....masa set pertama aku dapat tempat ke tiga!!!tapi masa set kedua pulak aku dapat tempat ke DUA!!! (itupun hasil bantuan saudara aku and abang2 aku~~sebab masa tu aku pergi solat...) masa nak tunggu pakcik saudara aku and kawan2 dia bercakap...aku ,saudara aku and abang2 aku main dekat tempat bola~~~ (tempat dia kecik jer...bukan padang bola mini yer....pandai-pandailah korang imagine sendiri) perempuan vs lelaki ....walaupun lawan lelaki tapi tak semestinya perempuan kalah...perempuan dapat 4 tapi lelaki dapat 1 ....so maknanya perempuan menanglah..hahahhaha...lepas tu pakcik aku bawak balik kat rumah...ohohohohoho....
Ok,sampai sini jer nak tulis....ingat nak tulis banyak  lagi tapi kakak aku nak main pulak....

                                                      Ok,bye ...miow~~~miow~~~

Alya Irdina

Older Post | Newer Post