Let dream reach to star. Follow | Dashboard
CupCakeLicious

DiaryTheOwnerLoveeCredits



Cute Owner

Nur Alya Irdina
25 September
I'm proud to be Islam


Your Wishlist

YOUR OWN SHOUTBOX CODE


Wednesday, 7 December 2011 | 0 comments
hye readers,
iiisshhh!!!sakit hati betul dengan kawan aku yang bernama "AMALIN" .Semenjak dia tu tak minat dah dekat kumpulan BEAST .Dia mula nak minat dekat G-DRAGON (tahu-tahu jerlah korang yang aku ni minat giler dekat GD) atau nama pendeknya GD.Siapa tak sakit hati tahu kawan dia yang baik hati (huk'aloh perasan)  nie minat dekat GD xyahlah nak menggatal nak minat yang sama (aku cuma taknak ada penghalang).....masaalahnya kalau dia minat kat seseorang tu mesti DP (tahu-tahu jerlah korang DP tu ape kebender)dia letak gambar GD dan dia akan print gambar GD dan tunjuk kat semua orang.....huurrhhh...saketnyer heti...

nak tahu fb amalin tekan jer nama AZYNA AMALIN

sebenarnye darie tadie dah buat post pasal nie tapi tiba2 lepas siap menaip laptop ada masaalah dan terpaksa kena tutup....uhuk..uhuk....
ok,bye... 

Alya  Irdina

Older Post | Newer Post