Let dream reach to star. Follow | Dashboard
CupCakeLicious

DiaryTheOwnerLoveeCredits



Cute Owner

Nur Alya Irdina
25 September
I'm proud to be Islam


Your Wishlist

YOUR OWN SHOUTBOX CODE


My Sister and My Cousin
Monday 5 December 2011 | 6 comments
hye reader,
aku nak cerita pasal Kakak aku and Cousin aku.
Kakak aku tu baik hati,pandai mengemas rumah and rajin.Tapi kalau dier takder mood or tengah marah memang dia macam emak harimau...dier tu memang garang (dier takder blog..).Cousin aku dia ni baik.Aku dengan dier ada minat yang sama iaitu membaca buku novel :3 .Aku dengan dia selalu bertukar-tukar novel.Kalau dia tengah takder mood memang dia tak layan orang dan dia akan jadi GARANG.(
Blog dier www.fafaizzati.blogspot.com.). Tapi selamat aku nie seorang yang baik..hohohohoho (gurau jer ;)).

Ok,bye... =)

Older Post | Newer Post